מבצעים מיוחדים
0 0.00

צמחי המרפא הטובים ביותר להפחתת נפיחות לפי הרפואה הסינית

אפילו כשאתם מנסים לעשות את המיטב – להימנע מחלב, אוכל שמן ומאכלים אחרים שמכילים פחמן, עדיין יכולה להופיע נפיחות. אתם יכולים לחשוב שהזמנת סלט שהוא מזון בטוח אך אפילו הזמנה זו יכולה לגרום לפעמים לנפיחות. ומה יש לומר? זה בכלל לא הוגן.

למזלנו, לרפואה הסינית יש תובנות מעניינות בנוגע לתופעת ההתנפחות ומדוע מזונות תמימים מסוימים יכולים לגרום להופעת הבעיה. “ההתנפחות יכולה להיות תוצאה של התחממות או התקררות הבטן”. בגלל זה יכול מזון קר כמו סלט או מזון חריף שהוא מזון חם לגרום לנפיחות.

שילוב בין תבלינים וצמחי מרפא יכול לאזן תבשילים ולאזן את הגוף. משמח לשמוע שאם כבר נעשה נזק ניתן להשתמש בצמחי מרפא כדי לטפל בבעיה, המפתח הוא להבין באיזה צמח להשתמש. “ברפואה הסינית לא יכול צמח אחד לעשות הבדל משמעותי משום שכאשר הכמות קטנה היא יכולה להיעלם – תערובת צמחים לעומת זאת תיצור כוח חזק”.

תבלינים חמים כמו: ג’ינג’ר, קינמון ואגוז מוסקט

ג’ינג’ר הוא תבלין נהדר שיכול להפחית את תחושת הנפיחות. אם יש מאכל שעלול לגרום לבעיות בבטן כמו למשל סלט כרוב או סושי, כדאי להוסיף ג’ינג’ר לארוחה כדי לטפל בנפיחות. אכילת סושי יכולה להוביל לנפיחות כי מדובר על מזון קר אבל הוספת ג’ינג’ר וואסאבי יסייעו באיזון המאכל.

בגלל שהג’ינג’ר מחמם, טוב להצמיד אותו לתבלין חם נוסף. קינמון ואגוז מוסקט הם שתי אפשרויות שאנחנו נוטים לחבב אותם בגלל הטעם אך מעבר לטעם, יש להם יתרונות רפואיים.

פריחת הדרים

הרבה אנשים אוהבים לשתות מי לימון או לפתוח את היום שלהם עם שתיית תה לימון ויש לכך סיבה טובה. פירות הדר מטפלים בנפיחות בצורה מצוינת.

הרפואה הסינית משתמשת הרבה בקבוצה של פירות הדר. לימון וליים אינם נפוצים שם אך הסינים כן משתמשים בקליפת תפוז שמתאפיינת בתכונות דומות שמסייעות בעיכול.

ידוע כי למנדרינה אדומה ותערובת של תה יש השפעה חיובית על הטחול. הטחול שולט בתהליך העיכול, לוקח את תמצית המזון ומפיץ אותה לחלקי הגוף השונים כשר הבטן מעבירה רכיבים נוספים למערכת העיכול ומניעה את התהליך. צמחי המרפא תומכים בטחול ומסייעים בסילוק לחות שנתקעת בגוף לפי הרפואה הסינית. ידוע שקשה לנוע כשיש לחות גבוהה בחוץ, הלחות גורמת לגוף להיות איטי יותר – כך גם נוהג הגוף כאשר קיימת לחות בתוכו והדבר מוביל לנפיחות.

הדרך הטובה ביותר להשתמש ברפואה הסינית כדי להפטר מנפיחות היא לחשוב אילו רכיבים יכולים לתרום לאיזון הגוף, לאחר מכן יש לשלב את הרכיבים בהתאם.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן