מבצעים מיוחדים
0 0.00

פטריות ריישי נלחמות בדלקת, בהזדקנות ובסרטן

הופעת דלקות או חום כתוצאה ממחלות הינה מצב טבעי. למעשה במידה מסוימת זה נחוץ וטוב. רמה מסוימת של דלקת מהווה אות לכך כי מערכת החיסון מבצעת את עבודתה. גם עליה בחום הגוף מקושרת עם מלחמה בזיהומים ומזיקים. אבל כמובן זהו עניין של מינון. חום גבוה לאורך זמן מהווה סכנה ואזהרה. מצבים דלקתיים כרוניים מחלישים את הגוף וכבר לא מסייעים אלא מזיקים. כדאי להכיר פטריות מזן מיוחד. פטריות אשר נהוג לייחס להן סגולות בריאות. אלה הן פטריות ריישי אשר יכולות להשיג גם הרבה מעבר למלחמה בדלקות כרוניות.

פטריות לוחמות במחלות – ומה אומר המדע?

במזרח הרחוק, סין, קוריאה, יפן, מקובל מאוד השימוש בצמחי מרפא. מקום של כבוד תופסות פטריות, אשר שונות מאוד ממה שאנו קונים בארץ בדוכני הירקות. פטריות ריישי משמשות לחיזוק הגוף וריפוי במזרח הרחוק מדורי דורות. הרפואה העממית שם מוצאת בהן פתרון שמרפא מחלות ומחזק את הגוף. חוקרים מודרניים החליטו לחקור את הנושא לעומק. כחלק מהעניין, ביקשו לבדוק מה הרפואה המסורתית העממית מיחסת אליהן.
בין היתר, הפטריות מסייעות להורדת רמת הסוכר בדם. הן מקשות על פתוגנים שונים ובקטריות. הן משמשות לשיפור רמות האנרגיה, הפחתת כולסטרול, הורדת לחץ דם ושומנים בדם. הן מסייעות לחולי כבד. חומצות שומן, טריפטופן, נוגדי חמצון וחומרים נוספים שמכילה הפטרייה הינם בעלי השפעה חיובית.

צילום: Depositphotos

חוקרים טוענים כי הפטריות מחזקות את מערכת החיסון, מעלים את כמות תאי הדם הלבנים. יעילות מערכת החיסון משפיעה לטובה על מצבם של החולים

 

מחקרים של השנים האחרונות גילו סימנים כי השימוש בפטריות יכול אפילו לעכב התפתחות תאי סרטן. בפרט, נטען כי נמצאו ראיות לכך באחד מסוגי הסרטן הנפוצים, סרטן הריאות. נמצא כי חומרים מסוימים שמופקים מהפטריות משפיעים על תהליכים תוך תאיים. בהתערבות זאת יש השפעה על חלוקת תאים. ראיות נמצא גם לכך שהפטריות עשויות להשפיע על עלי הדם, העור ומערכת העצבים.
חוקרים טוענים כי הפטריות מחזקות את מערכת החיסון, מעלים את כמות תאי הדם הלבנים. יעילות מערכת החיסון משפיעה לטובה על מצבם של החולים. חוקרים מהמזרח סבורים כי לפטרייה השפעה פוטנציאלית גם על סוגי סרטן אחרים. סרטן הערמונית, סרטן השד ועוד.
חשוב לציין כי על המחקרים קיימת גם ביקורת. לטענה כי שימוש בפטריות במקביל לטיפול כימותרפי נמצאו תימוכין. עם זאת, יש מדענים הטוענים כי חולי סרטן קשים שהשתמשו בפטריות לא בהכרח האריכו ימים יותר מחולים אחרים. על כל פנים, השפעה של שימוש בפטריות ריישי על מגוון מחלות ומצבים רפואיים ככל הנראה קיימת.

במה פטריית ריישי יכולה להועיל

לבד ממחקרי הסרטן, מצאו מדענים וחוקרים יכולות נוספות לפטריית ריישי. למשל, השפעה רפואית ובריאותית שליוותה שיפור בתאי גזע. האטת תהליכי הזדקנות. שימוש בפטרייה מסייע למחלות מעי ומחלות דלקתיות ומקל על חולים כרוניים. זאת ועוד, מדובר בפתרון שיכול לשפר גם את מצבם של חולי לב. מחקרים בבעלי חיים הראו עוד כי ישנו שיפור במצבים אפליפטיים.

גם ללא קשר לפטריות מרפא, מדענים סבורים כי מצבים דלקתיים חוזרים ונשים מלווים את תהליך ההזדקנות. דלקות והתנוונות, היחלשות מערכת החיסון, הצטברות רדיקלים חופשיים, מיטב חברות התרופות שוקדות על פתרונות. הרפואה המסורתית מייחסת לפטריות ריישי סגולות של שיפור אריכות ימים ובריאות. לכן, ראוי להתמיד ולערוך מחקרים נוספים בנושא זה.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן