מבצעים מיוחדים
0 0.00

פטריות ומערכת החיסון

ידועים הרבה מאוד טיפים ועצות לחיים בריאים יותר. כדאי להתמקד בחיזוק מערכת החיסון. והפעם נתמקד בפטריה יוצאת מן הכלל. פטריית ריישי המגיעה אלינו מהמזרח.

טיפים רבים ופטריה אחת

רוצים לחזק את המערכת החיסונית? נסו כמה טיפים חשובים. למשל, העדיפו במיוחד בחורף לפתוח את היום עם שתי כוסות מים פושרים. תנו עדיפות למזון קל לעיכול. פחות קמח לבן, אורז לבן, מוצרי חלב בקר. כל אלה מקשים על העיכול ומחלישים את מערכת החיסון. וכעת נרצה להתמקד בעיקר בפטריה אחת, קטנה וחביבה. היא נקראת ריישי ומחקר חדש תומך במה שיודעים במזרח מזה אלפי שנים. היא מועילה מאוד לשיפור הבריאות. היא מועילה מאוד בשיפור החלמה ממחלות. וההיא מצוינת גם במניעה ובחיזוק מערכת החיסון.

פטריית ריישי
צילום: Depositphotos

“ברפואה הסינית העתיקה, משמשת הפטרייה ליישומים מגוונים. על כן, היא זכתה לשם מעניין ברפואה העממית הסינית, פטריית חיי הנצח”

 

פטריה נגד חיידקים ווירוסים

על פי ההערכות, לפטריה יש סגולה משולבת. מצד אחד, היא מחזקת את מערכת החיסון. מצד שני, היא נלחמת במיקרובים ווירוסים שונים. על פי החוקרים, הם ביקשו למצוא ראיות לסברה זאת. לסברה העממית שאותה פטריה משמשת כתרופה טבעית להרבה מאוד מחלות.
לחיזוק מערכת החיסון השפעה דרמטית מאוד. זאת מכיוון שזו המערכת השומרת עלינו מפני מגוון גורמים מזיקים. וירוסים, חיידקים, פרזיטים שונים. אפילו תאים סרטניים או טרום סרטניים מוכחדים כאשר הכל פועל כשורה. אך עם העלייה בגיל, הגוף כולו מגיב פחות יעיל ויותר לאט. כאשר הגוף זקוק לתמיכה, טוב שיש פתרונות טבעיים שנחשבים למועילים. תמיכה שעוזרת במלחמה בדלקות, זיהומים, כאבים.

פחות אנטיביוטיקה, יותר טבעי

במערכת הבריאות מביעים בשנים האחרונות דאגה הולכת וגדלה. מחלות שכמעט הוכחדו צצות ועולות. מתברר כי לאנטיביוטיקה צדדים אפלים משלה. היא תורמת להתפתחות זנים אלימים של מחלות. היא מחלישה את מערכת החיסון. פוגעת בחיידקים ידידותיים השוכנים במערכת העיכול. פטריית ריישי, אשר נחשבת לפתרון טבעי וחזק, נכנסת לתמונה. החוקרים מעריכים שהיא חזקה מאוד גם בחיזוק החיסון הטבעי בקרב קשישים. מסייעת בריפוי דלקות, שיפור מצבם של חולי לב ואף טובה למניעת סרטן. ברפואה הסינית העתיקה, משמשת הפטרייה ליישומים מגוונים. על כן, היא זכתה לשם מעניין ברפואה העממית הסינית, פטריית חיי הנצח. האם זה מיתוס או עובדה? זה מה שהחוקרים בדקו.

פטריה טרייה או בטבליות

מחקרים מודרניים יכולים לבודד מרכיבים פעילים שמופקים מצמחים. הטענות של מרפאים טבעיים כי לפטריה קשר עם אריכות הימים של תושבי המזרח זכו לאוזן קשבת. נמצא כי אכן, הפטריות הללו מחזקות את הגוף, גם בגילאים מאוד מבוגרים. במזרח ניתן לצרוך את הפטרייה טרייה, מבושלת או מיובשת. זמינה גם כטבליות מרוכזות.
החוקרים מציינים כי קשישים סובלים הרבה יותר מצעירים מדלקות. זהו אחד הסימנים המובהקים של חולשת הגוף. הם מלווים מחלות של חורף כגון שפעת או צינון אך גם מחלות לב. דלקת עשויה להצביע גם מחלות במפרקים ועל ירידה בחיוניות הכללית של הגוף. אך מה בדיוק עושה הפטריה? הראיות מגלות כי המטופלים הגיבו בכמה רמות. תאי מערכת החיסון הפכו פעילים יותר. הכמות שלהם גדלה. יעילותם בחיסול תאי סרטן ופרזיטים עלתה. ממצאים נוספים העלו כי פעילות הלב השתפרה. רמות הסטרס ירדו. המטופלים הגיבו גם ביותר מרץ ופחות עייפות. בארץ, אגב, הפטריה הזאת משווקת בעיקר בכמוסות.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן