מבצעים מיוחדים
0 0.00

טיפול בצרבת בעזרת דיקור סיני

אנחנו מכירים את התופעה הזאת בשם “צרבת”. הרופאים אוהבים לכנות את התופעה הזאת בשם ריפלוקס (reflux). רבים מאוד סובלים מצרבת בצורה מזדמנת. יש הסובלים מכך באופן כרוני ומציק באופן מוחשי מאוד. האם זה ממש מסוכן או רק מציק מאוד? נענה על כך מיד וגם נגלה שיש טיפול אלטרנטיבי ומועיל להפליא. דיקור סיני, אקופונקטורה, מקל מאוד ולפעמים אפילו שם סוף לצרבת המציקה.

צרבת וסוגר לקוי בוושט

בתהליך העיכול, הגוף מפריש חומצה. מקומה של החומצה הוא בקיבה. היא יכולה להתמודד עם החומציות מבלי להינזק. על מנת למנוע “פלישה” של החומצה בחזרה למעלה, יש מעין מחסום. במעבר מהושט אל הקיבה יש מחסום שנועד בדיוק לכך. לעצור את חזרת החומצה. אם משהו משתבש באזור הזה, עולה הצרבת. זה יכול להיות מצב מזדמן אך לפעמים גם כרוני. אלכוהוליזם או שימוש ממושך בתרופות עלול להביא לכך. גם עליה ממשית במשקל, היריון או סיבות אחרות יכולות לגרום להופעת הצרבת. למשל, הפרעות עיכול שונות וכן מחלות שמפריעות לתהליך העיכול עשויות להביא לאותה צריבה בגרון ובלוע. דיקור סיני יכול לחולל הטבה של ממש.

טיפול בצרבת
צילום: Depositphotos

“מחקר חדש גילה כי לדיקור השפעה מקלה חזקה מאוד. פעילות הסוגר של הוושט השתפרה. פעילות מערכת העיכול הפכה לטובה יותר. גם הסובלים מכאבים בחזה דיווחו על הקלה של ממש”

 

טיפול בצרבת בעזרת אורח חיים בריא

דיקור סיני, אקופונקטורה, הינו טיפול מקובל ברפואה משלימה. ידוע היטב כי הוא מועיל להפחתה של כאבים. הוא מקל על תהליכי דלקת ויכול אף להועיל במועקה נפשית. אך ממצאים חדשים מגלים כי גם לצרבת הוא יכול להועיל מאוד. לצד דיקור, מומלץ לנהל אורח חיים בריא שמסייע במכלול של הפרעות עיכול. גם להורדה במשקל והימנעות מצריכת אלכוהול יכולת להקל.
לסובלים מצרבת מומלץ להעדיף ארוחות קטנות על פני ארוחות עמוסות וכבדות. לפני שנרחיב בעניין הדיקור, שימו לב לעובדה זו. יש מאכלים שמעודדים צרבת ואינם מומלצים לסובלים מכך. מיצי פירות (חומציים) לא מומלצים. כך גם מאכלים חריפים או מטוגנים. לצד כל זה, חשוב להבהיר מדוע הדיקור חשוב כל כך, בתור חלופה לתרופות. תופעת הצרבת מתעצמת במידה רבה דווקא בשל שימוש בתרופות. מגוון רחב של תרופות, לרבות כאלה לטיפול כרוני מעורר את עליית החומצה אל הוושט. לדיקור אין השפעה כזאת ולכן מדובר בבשורה חשובה.

טיפול בצרבת בעזרת הדיקור

התועלת בדיקור חשובה גם מכיוון שצרבת יכולה להוביל לנזקים שונים. צרבת איננה סתם הרגשה לא נוחה. לעיתים, מדובר בסימפטום דלקתי. לצד צריבה בגרון ובלוע, עלולים להופיע צרידות וכאבי גרון. צרבת ממושכת פוגעת גם בשיניים ואף עלולה להוביל לכאבים בבית החזה. אחד מ-10 מבוגרים משתמש בקביעות בתרופות להורדת חומציות בקיבה. מחקר חדש גילה כי לדיקור השפעה מקלה חזקה מאוד. פעילות הסוגר של הוושט השתפרה. פעילות מערכת העיכול הפכה לטובה יותר. גם הסובלים מכאבים בחזה דיווחו על הקלה של ממש. המחקר, שפורסם בכתב עת לרפואה אלטרנטיבית העלה דבר נוסף. לאחר תקופה של חודש לאחר תחילת הטיפול, הממצאים היו מרשימים. שיפור ניכר בקרב יותר מ-90 אחוז מבין המטופלים. ממצא נוסף עליו דווחו החוקרים עסק במינון. נמצא כי שילוב בין מינון נמוך של תרופה לצרבת ביחד עם דיקור היה מוצלח מאוד. עדיף יותר על עליה במינון של התרופה.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן