מבצעים מיוחדים
0 0.00

סובלים ממיגרנה? יש טיפול ביתי שיכול לעזור

מי שלא חווה מעולם התקף של מיגרנה מתקשה להבין עד כמה הסבל קשה. אם ניסיתם סוגים שונים של טיפולים ושם דבר לא עזר, אל תאמרו נואש. ישנו טיפול שיכול לעזור, כפי שמעידים חולים שכבר התנסו. זהו טיפול ביתי, שמשלב טכנולוגיה ומחקרים מודרניים ביחד עם מוטיבים הוליסטיים וטכניקות מסורתיות.

ערכת טיפול לבית במקום תרופות ממכרות

התקפי מיגרנה, שעשויים לכלול כאבי ראש לצד ראייה מטושטשת, עשויים להגביל מאוד. במהלך אפיזודה של כאב, כל חשיפה לאור עשויה להיות קשה מנשוא. רבים מוצאים את עצמם נאלצים לשהות בחדר חשוך. לוקחים ימי מחלה פעם אחר פעם. אפילו תרופות חזקות נגד כאבים לא תמיד עוזרות. וכמובן, יש לזכור את תופעות הלוואי של שימוש ממושך. אם חשוב לכם להימנע מתרופות ממכרות, שיטת ביוסי (BIOSY) נועדה בדיוק לשם כך. אם אתם רוצים לזכות בהקלה משמעותית, נסביר מיד את העקרונות החשובים של ערכת הטיפול הביתית הזאת.

צילום: Depositphoto

“הרבה טיפולים שלא באמת מועילים, מנסים להתמודד ברמת הסימפטום. כלומר, תרופות סבתא למיניהן או תרופות מרשם מנסות לנטרל את הכאב. אבל עם הזמן, ההשפעה עוברת והמיגרנה חוזרת ביתר שאת”

 

לתת לגוף את הכלים לנצח

BIOSY זו שיטת מדעית, המבוססת על מחקרים שנערכו לאורך שנים. במקביל, היא גם כוללת אלמנטים מהרפואה המזרחית, בדומה לדיקור סיני. הטיפול במיגרנה נעשה בהתאם למאפייני המחלה כפי שמתבטאים אצל כל מטופל. לביתו של המטופל נשלחת ערכה הכוללת קפסולות חימום מיוחדות, לשימוש חד פעמי. לאחר מכן מקבל המטופל תוכנית טיפול אישית (דרך אתר החברה, באינטרט). התוכנית משולבת עם הקצב הטבעי של מערכות הגוף. את הקפסולות מצמידים לנקודות ספציפיות, המשפיעות על המיגרנה. כך יוצרים גירוי (ללא כאב) על נקודת מפתח רצויה. לאחר מכן מתעוררים בגוף תהליכי ריפוי הנובעים מבפנים.

שיטה טבעית, היפואלרגנית

שיטת BIOSY הינה שיטת טיפול טבעית, ללא חומרים וללא תרופות. קפסולות החימום נקיות לחלוטין מתוספים והן לחלוטין היפו אלרגניות. חשוב לציין כי הטיפול במיגרנה נעשה ללא צורך במחטים או דקירות. הקפסולות מונחות על העור וכבר בתוך ימים ספורים (לעיתים באופן מידי) מורגשת הקלה של ממש. לצד הקפסולות, מקבל כל מטופל הנחיות מדויקות, מתי, באילו שעות ובאיזו תדירות יש צורך לבצע את הפעולה. הצמדת הקפסולות נעשית בקלות, באופן עצמאי וללא צורך בהזמנה של מטפל הביתה. מערכת מקוונת מאפשרת קבלת תמיכה, במידה וצריך.

מתמקדים בבעיה לא רק בכאב

הרבה טיפולים שלא באמת מועילים, מנסים להתמודד ברמת הסימפטום. כלומר, תרופות סבתא למיניהן או תרופות מרשם מנסות לנטרל את הכאב. אבל עם הזמן, ההשפעה עוברת והמיגרנה חוזרת ביתר שאת. טיפול בשיטת BIOSY נועד להתמקד בבעיה עצמה, בשורש שלה ולא רק בכאב. התייחסות אל המטופל עצמו, אל הגוף כולו ואל הנפש (שיטה הוליסטית) מאפשרת השגת תוצאות שמחזיקות מעמד לאורך זמן. חיזוק של הגוף והתעוררות של תהליך ריפוי ושיקום ברובד עמוק.

מה אומרים מטופלים

מעדויות אישיות של מטופלים עולה כי קפסולות הטיפול של ביוסי בהחלט פועלות. מטופלים סיפרו כי לאחר שניסו שיטות שונות הם לא ציפוי להטבה אך הופתעו לטובה. התוצאות מדברות בעד עצמן. היכן שצמחי מרפא, שינוי תזונה ומשככי כאבים, לא עוזרים, ביוסי עובדת. מטופל אחד סיפר כי כבר במהלך התקף השתמש בקפסולה והכאב שכך. מטופלים אחרים מספרים על הטבה גם בתדירויות ההתקפים ורמות הכאב. לעבור חודשים שלמים ללא התקף? זה בהחלט אפשרי.

למידע נוסף ביקרו באתר BIOSY

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן