מבצעים מיוחדים
0 0.00

משקה הבוקר הבריא שטוב לפתוח איתו את היום

כל אחד מאיתנו אוהב לפתוח את הבוקר עם משקה אהוב. ומיד נציע לכם דרך לשדרג את הבוקר בעזרת משקה מפתיע. אצל רבים מאיתנו, משקה הבוקר הינו קפה. משקה מעורר, בזכות הקפאין שבו. אצל אחרים, מדובר בתה. משקה פופולרי שאפשר ללגום בנעימים, כשהוא חם או קר.

הפעם נשתף אתכם במשקה בוקר בריא במיוחד. משקה שקל להכין בכל בית, בכל מקום. משקה בעל המון סגולות בריאותיות, הוא ממריץ – למרות שאין בו קפאין, הוא מעניק אנרגיה – למרות שלא צריך לגדוש אותו בסוכר ויש בו עוד המון דברים טובים. ולא, לא מדובר באיזה משקה אזוטרי, שמגיע מהמזרח הרחוק, זה לא חליטה של צמח בעל שם אקזוטי. מדובר במי לימון טריים, עם כמה תוספות אפשריות.

מעט רקע על הלימון הצהוב והריחני

לפני שנספר לכם על הסגולות המפתיעות שיש במי לימון, קבלו מעט רקע. כמה עובדות חשובות אודות הלימון הצהוב והריחני. ריחו של הלימון מקושר עם ריח של ניקיון וטוהר. מדובר באחד החברים למשפחת ההדרים, הוא זמין מאוד בארץ ומכיל קרוב לחמישה אחוזי חומצה. למרות זאת, נמצא כי הוא דווקא מאזן את רמת החומציות בגוף.
עץ הלימון צנוע במידותיו אך מניב פירות לאורך כל השנה. לכן, העץ נפוץ מאוד בארץ לא רק כגידול חקלאי מניב. בגינות פרטיות רבות נהוג לגדל עץ לימונים. הוא מעניק צל, מניב ריח נעים ומספק פירות טריים. את הלימון ניתן לאכול טרי או משומר, ניתן להכין לימון כבוש ולימונדה מתוקה, ריבות לימון וסוכריות לימון אהובות ביותר וכך גם משקה אלכוהולי לימוני (לימונצלו).

צילום: Depositphotos

“מי לימון מרעננים את ריח הפה, טובים לבריאות החניכיים. תוכלו להיווכח בעצמכם כי המשקה הכל כך פשוט להכנה הזה, ממריץ וטוב, מאזן את רמת הסוכר וטוב לעיכול”

 

במקום לימונדה – מי לימון טריים

יש הרבה מאוד סיבות שבגינן כדאי לפתוח את הבוקר עם כוס של מי לימון טריים. אנו מדגישים כי מדובר בכוס מים שאליה מוסיפים מיץ לימון ולא לימונדה. לימונדה טובה ובריאה, אך עתירה מאוד בסוכר. מי לימון, לעומת זאת, אינם כוללים סוכר. אם רוצים מתיקות עדינה ואנרגטית, נסו להוסיף מעט דבש. אפשרות נוספת, ניתן לתבל עם מעט גרידת ג’ינג’ר טרי ובריא.
מי לימון מעניקים לגופינו איזון חשוב, הם משרים רוגע ומאפשרים להתחיל את הבוקר ברגל ימין. בלימון יש נוגדי חמצון וכן יכולת לאזן את החומציות בגוף, כן, למרות שהטעם חמצמץ. מחקרים גילו כי ללימון יכולת לחזק את הגוף, סיוע למערכת החיסון במלחמה בתאים סרטניים וטרום סרטניים.
מים עם לימון, לצד ארוחת בוקר קלה, מעניקים כמה דברים מעולים, למשל, מאפשרים לגוף לספוג טוב יותר מרכיבים מזינים. היבט זה חסר לחלוטין במשקאות כגון קפה. בלימון ישנם מרכיבים אשר מסייעים מאוד לתהליך העיכול, מסייע בפירוק מזון בקיבה ואף מעורר את פעילות הכבד. משקה מרענן זה משרה תחושה של שובע ומסייע להפחתה במשקל.

קל להכין, נסו ותיהנו!

ויטמין סי, אשר מצוי בשפע בלימונים, מומלץ מאוד. הוא מחזק את מערכת החיסון, מקל על כאבי גרון, הלימון הינו חומר מחטא ומטהר וזה אפילו לא הכל. בנוסף, הוא מכיל מינרלים מצוינים, למשל, המגנזיום, האשלגן ומינרלים נוספים (טובים גם למוח). המשקה מאזן מבחינה אנרגטית, קוגניטיבית ופסיכולוגית. ואם רציתם עוד תועלות, קבלו: מי לימון מרעננים את ריח הפה, טובים לבריאות החניכיים. תוכלו להיווכח בעצמכם כי המשקה הכל כך פשוט להכנה הזה, ממריץ וטוב, מאזן את רמת הסוכר וטוב לעיכול. נסו ותיהנו!

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן