מבצעים מיוחדים
0 0.00

ממצאים מדאיגים בנוגע לפטריות ריישי

פטריות מהוות חלק חשוב מארסנל צמחי המרפא שסביב לעולם. בישראל, היצע הפטריות הטריות המשמשות לצרכי רפואה דל למדי. התוצרת המקומית מספקת בעיקר פטריות מאכל מהסוג הפשוט. כאלה שטובות למרקים ולסלטים.

צרכני הבריאות משיגים את פטריות הרפואה בעיקר כתוסף תזונה, בכמוסות או באבקות. כעת, מדווחים מדענים על ממצא מדאיג הנוגע לפטריות ריישי. מדובר בממצא העוסק בפטריות הללו כתוסף תזונה. אם בריאותכם חשובה לכם, הדיווח הנוכחי חשוב גם לכם.

היתרונות שמייחסים לפטריות ריישי

בסין ובמזרח מכירים היטב את השימוש בפטריות לחיזוק הגוף. משמשות לטיהור הנפש ולהשגת השפעה משמעותית כנגד מגוון רחב של תחלואים וסימפטומים. העדויות בדבר השימוש בפטריות במזרח הרחוק עתיקות יומין. כבר לפני אלף או אלפיים שנים היו מרפאים שהתמחו בטיפול בצמחי מרפא ופטריות. זאת לצד אחרים שהתמחו למשל בדיקור. בין הסגולות והיתרונות הבריאותיים אשר מייחסים גם כיום לפטריות הריישי ניתן למצוא למשל אנטי אייג’ינג, שיפור וחיזוק כללי ומניעת תשישות, שיפור מערכת העיכול וניקוי פנימי של הגוף.

פטריית ריישי
צילום: Depositphotos

“במערב, ארצות הברית, אירופה וישראל, גובר העניין בצמחי מרפא ובפטריות. לכן החלו גורמים מסחריים שונים להיכנס לתמונה. הגורמים המסחריים הללו עשויים להיות אמינים, אך מסתבר שביניהם מסתתרים גם גורמים מפוקפקים”

 

גם המדע המודרני מכיר בערך הרב של הפטריות. בזכות תכולת הסיבים, החלבונים, חומצות בריאות כגון חומצות אמינו, ויטמינים. הפטריות ידועות כקלות לעיכול, הן טעימות להפליא, הן לא ממכרות ואפשר לצרוך אותן במגוון צורות. מיובשות או טריות, מבושלות או מאודות. וכעת, מהו בדיוק הממצא המדאיג שעליו מספרים החוקרים. הממצא הזה איננו מסתתר בפטרייה עצמה אלא במשמעות שלה כתוסף תזונה.

האם התלבשו על הפטריות גורמים מסחריים מפוקפקים

במערב, ארצות הברית, אירופה וישראל, גובר העניין בצמחי מרפא ובפטריות. לכן החלו גורמים מסחריים שונים להיכנס לתמונה. הגורמים המסחריים הללו עשויים להיות אמינים, אך מסתבר שביניהם מסתתרים גם גורמים מפוקפקים. כמוסות ומוצרים בעלי התוויה בריאותית אשר נחזים להיות משווקים כפטריות ריישי. המוצרים עשויים לכלול כמות זעומה מאוד של החומר הטבעי. חוקרים אשר חשדו בנושא החליטו לבדוק. האם נמכרים אפילו מוצרים שאין בהם אפילו כמות זעירה של הפטריות הללו. מה גילו החוקרים, את זאת חשוב לדעת. האם באמת גורמים מסחריים מפוקפקים החליטו להתלבש על הצורך של הציבור בפטריות. רמאות בעניין זה, של תוסף תזונה יעיל? התשובה חיובית. כעת נותר להבין עד כמה זה חמור ומה אפשר לעשות.

עשרים אחוזים נמצאו אותנטיים

קבוצת מדענים ובהם אמריקנים וכן מדענים ממקאו הרימה את הכפפה. החוקרים החליטו לבדוק את ההרכב של כעשרים מוצרים. כאלה שעליהם הוטבעו צמד המילים פטריות ריישי וכן שורה של הבטחות להשפעות בריאותיות. יש לציין כי באף מוצר לא צוין כי מדובר בתרופה. אולם בהחלט מדובר במוצרים אשר נמכרים כתוספי מזון ואשר נתפסים כבעלי תועלות חשובות.
המחקר, שפורסם בכתב העת הפופולרי והנחשב נייצ’ר, מגלה תמונה עגומה. רק חמישה מוצרים הכילו את המרכיב האמיתי. דהיינו פטריות ריישי של ממש. בכל היתר, לא נמצאו עדויות לתכולה, אפילו מינימלית מהפטריות הללו. החוקרים עשו שימוש בבדיקות מעבדה מתקדמות ובכימיה אנליטית. בזכות המחקר ופרסום הדברים, אפשר לקוות כי חיקויים והטעיות ילכו וייעלמו מן המדפים. עבור הצרכן מן השורה יש צורת פעולה חשובה מרכזית. לשאול, לבדוק, להתעניין. לא כל מה שנמכר כתוסף הוא אכן אותנטי. העדיפו לרכוש אך ורק מוצרים איכותיים, ממקור מוסמך ואמין.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן