מבצעים מיוחדים
0 0.00

להתמודד עם סביבה רעילה ולנצח!

סביבת החיים שלנו, המודרנית, יכולה להוות ברכה וגם קללה. סביבת החיים המודרנית מלאה נוחות, סחורות, אמצעי תחבורה ותקשורת. אבל סביבת החיים המודרנית מעתירה עלינו לא רק שפע חומרי. מכל עבר אנו מופצצים במינים שונים של רעלים וכימיקלים וקרינה מזיקה. להלן נכיר חלק מההשפעות וגם, מה כדאי לעשות.

עליה בתחלואה כרונית ובהשמנה

רבים תופסים את אחוז האנשים השמנים באוכלוסייה כבעיה הנובעת אך ורק מתזונה לקויה. תזונה לקויה ומיעוט בפעילות גופנית הם רק חלק מההסבר. הרעילות שמקיפה אותנו מהווה גורם חשוב נוסף ורב עוצמה. לפני שנראה מה עושים, נעיר את תשומת הלב לעובדה נוספת. עם כל חידושי הרפואה, דומה כי אנו לא רק נעשים שמנים יותר. אנו גם נעשים חולים יותר במחלות כרוניות.
זוהי עובדה שלא ניתנת לערעור – תוחלת החיים כמעט בכל מקום בעולם נמצאת בעליה מתמדת. גם אחוז תמותת התינוקות שהיה בעבר מפחיד ממש יורד אפילו במדינות בלתי מפותחות. יחד עם זאת, קיימת בהחלט מגיפה של מחלות כרוניות. אחוז הסובלים ממחלות כרוניות לסוגיהן השונים עולה באופן דרסטי. סיבה מרכזית לכך היא, ללא ספק, החשיפה לרעלים מרעלים שונים.

סביבה רעילה
צילום: Depositphotos

“למרבה המזל, כאשר המודעות לדבר זה קיימת, אפשר להתמודד. אפשר לנהוג באופן כזה שמנקה את הגוף מרעלים ומועיל פיזית ונפשית”

 

רעלים מכל עבר

רק במקומות נידחים מאוד פטורים האנשים מהפגזה של רעלים, מכל עבר. יש מזהמים הנישאים באוויר. יש מזהמים ורעלים במים שאנו שותים. חומרי הדברה ממלאים את השדות שלנו. חומרים משמרים עתירי חומרים מזיקים ממלאים את האוכל המוכן שאנו קונים. קרינה מגיעה אלינו מן האוויר, שאותה אנו לא יכולים לראות אך את תוצאותיה אנו מרגישים.

הרעלים השונים כוללים גם כספית, אלומיניום, עופרת ועוד אין ספור חומרים שלא עושים לנו טוב. הרעלים הללו, בכמות קטנה, לא מזיקים במיוחד. הגוף שלנו יודע לסלקם משום שהוא מזהה בהם איום. אבל עם הזמן הגוף נחשף לעוד ועוד חומרים מזיקים. הדברים הללו הולכים ומצטברים בתוך הרקמות. זה תהליך שיכול להימשך שנים אבל בסוף התוצאות מתחילות להיראות לעין וניתן לחוש בהן היטב.
רעלים, מתכות כבדות, חומרים כימיים תעשייתיים, חומרי הדברה, קרינה, כל אלה נקשרים לשורה של מחלות. בין היתר, מחלות לב וסוכרת שנמצאים בעליה דרסטית. גם השפעות נוירולוגיות, עליה בחולי סרטן, בעיות עיכול, השפעות על הפוריות, כאבי ראש, עצבנות. ההשפעה מפעילה את מערכת ההורמונים, נוצר אי שקט, קושי לישון. ללא ספק, גם מגפת הדיכאון והחרדות נשענת על רעלים מהסביבה המצטברים בגוף. למרבה המזל, כאשר המודעות לדבר זה קיימת, אפשר להתמודד. אפשר לנהוג באופן כזה שמנקה את הגוף מרעלים ומועיל פיזית ונפשית.

נקו את הגוף, זה אפשרי

הטיפים שלהלן יעזרו לכם להתחיל לנקות את הגוף ולשפר את הבריאות:
חזקו את מערכת החיסון – בעזרת תוספים טבעיים וטובים. כך תאפשרו לגוף לנקות את הרעלים ביתר קלות.
הורידו במשקל בצורה נכונה – העדיפו מזון מלא ולא מעובד. קמח לבן וסוכרים גורמים לתהליכים דלקתיים בגוף.
הילחמו ברדיקלים החופשיים – אלה הם חומרים שמביאים להזדקנות מהירה. ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון למיניהם מסלקים את החומרים המזיקים והרעילים.
הקפידו לישון טוב בלילה, הפחיתו לחצים, מתח וחרדות, אכלו אוכל מבושל וביתי, העדיפו מוצרים אורגניים והתרחקו מממתקים.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן