מבצעים מיוחדים
0 0.00

וויטמין סי מפרי אקזוטי

לצד מטעי האפרסקים, התפוחים והבננות, חקלאי ארצנו יודעים לגדל גם קיווי עסיסי. זהו פרי מיוחד למראה וטעים מאוד. בארץ, הוא גדל בעיקר באזור הצפון, בגליל ובגולן. מחו”ל, הוא מיובא מרחוק, מניו זילנד למשל. אנו ממליצים בחום לצרוך את הקיווי בעונה, מפני שהוא בעל סגולות נפלאות ומכיל כמות גדולה של וויטמין סי. הוא כל כך מועיל לבריאות וגם כשמחירו עולה, לא כדאי לוותר. אלו הסיבות כדאי לקנות את הפרי החמצמץ מתקתק, לכם ולילדים שלכם.

עסיסי מלא כל טוב

קיווי הוא פרי אקזוטי, בעל מגע קטיפתי. לדברי גורמים במשרד החקלאות, התוצרת המקומית בארץ איכותית מאוד. בניגוד לפרי המיובא, תנאי הגידול בארץ מאפשרים להמעיט בחומרי ריסוס. צאו וראו עד כמה טוב תוכלו למצוא בתוך הפרי הזה. בין היתר, יש בו לא רק וויטמין סי אלא גם ויטמין E וגם A. הוא עשיר במינרלים, אשלגן, מגנזיום ועוד הרבה דברים טובים. בין היתר, בזכותם של הסיבים התזונתיים שעוזרים לתהליך העיכול. אם אתם סובלים מעצירות או קיבה רגיזה, נסו ותווכחו. הוא גם נחשב כמשפר את עיבוד החלבונים. החלבונים, כידוע, חשובים לגדילה ולהתפתחות השרירים.

וויטמין סי
צילום: Depositphotos

“אם אתם נוהגים לקחת ללב, האשלגן שבקיווי יועיל מאוד. זהו מרכיב שידוע בתור מפחית מחלות לב ושבץ. הוא גם מנטרל במידה מסוימת את השפעות המזיקות של מלח בישול. אם יש לכם לחץ דם גבוה, אכלו פחות מלח וקנו הביתה קיווי”

 

לחיים בריאים וחזקים

אכלתם קיווי היום? מנת פרי אחת בלבד מכילה עושר של וויטמין C. זהו הוויטמין שמסייע לגוף להתמודד טוב יותר עם מחלות החורף. בפרי אחד או שניים ישנה תכולה המספקת את הכמות המומלצת ליום ואף יותר. בכך מחזקים את מערכת החיסון באופן נפלא. הוא עוזר להפחתת תסמיני חום ושפעת. מעולה לילדים וטוב גם למבוגרים. מלבד זאת, יש בפרי המיוחד והעסיסי גם נוגדי חמצון. ואם זה לא מספיק, הוא גם טוב לשיפור תפקודי ריאות. אפילו חולים אסמתיים ואלרגיים מרגישים הבדל גדול. אם אתם רוצים לנשום עמוק ולהישאר בריאים, קיווי יסדר לכם חיזוק של ממש.

דווקא כדאי לקחת ללב

אם חשבתם שסיימנו עם הסגולות הטובות של הפרי הירקרק, חכו עוד מעט. יש לנו בשורות גם ללב שלכם. אם אתם נוהגים לקחת ללב, האשלגן שבקיווי יועיל מאוד. זהו מרכיב שידוע בתור מפחית מחלות לב ושבץ. הוא גם מנטרל במידה מסוימת את השפעות המזיקות של מלח בישול. אם יש לכם לחץ דם גבוה, אכלו פחות מלח וקנו הביתה קיווי. אומרים שהוא גם משפר את פעילות הכולסטרול הטוב. צריכים משקפיים? המיתוס שגזר טוב לעיניים ככל הנראה לא מוכיח את עצמו. אבל כדאי לדעת שקיווי דווקא טוב לראיה. ידוע כי וויטמין A הוא מרכיב מפתח בשמירה על בריאות העין. הוא מקטין את הסיכון לניוון מקולורי (מחלת עיניים שמזיקה לרשתית).

פרי נעים ומרגיע

כדי למנוע סוכרת, חשוב להפחית את צריכת המתוקים. אבל פירות מתוקים כדוגמת קיווי עדיפים בהרבה על מיני מתיקה תעשייתיים. בנוסף, הפרי גם מעודד הפרשה של כימיקלים במוח, אשר גורמים להרגשה נעימה ושלווה. ואם חשבתם שאתם צריכים להוריד במשקל, אל דאגה. הוא עשיר בוויטמינים אך דל קלוריות. הוא מפחית את השומנים בדם ואפילו טוב לעור הפנים, למראה זוהר. אז תאכלו אותו טבעי או חתוך בסלט פירות. הכינו שיק בשילוב עם בננות או כל פרי אחר שאתם אוהבים. מתאים גם להכנת ריבות.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן