מבצעים מיוחדים
0 0.00

כוחו של הרימון – מונע ואפילו מבטל מחלות לב וכלי דם

הרימון הוא פרי טעים ובריא ויש לו היסטוריה טובה עם בני האדם. מחקר רפואי חדש מצא כי לרימון יש יכולת לעצור ואפילו לבטל הדרדרות של מחלות לב ומחלות בכלי הדם.

במחקר שפורסם בכתב העת Atherosclerosis נבדק זן מסוים של עכברים שנטה לפתח חסימות בעורקים כליליים (עורקים שמעבירים את הדם לשריר הלב). החוקרים נתנו לעכברים בני שלושת השבועות תמצית רימונים מהולה במים במשך שבועיים.

תוצאות המחקר מראות – העורקים הכליליים התנקו!

לפי תוצאות המחקר נמצא כי תמצית הרימונים הטבעית גרמה לניקויים של העורקים הכליליים. התמצית מנעה התפתחות של טרשת עורקים שגורמת לקירות העורקים להתעבות בעקבות הצטברות של חומרים שומניים.
טרשת עורקים מהווה גורם מרכזי להתפתחות התקפי לב והטיפול בתמצית רימונים הצליח להפחית את התעבות הלוחות. הטיפול גם גרם לירידה באחוז העורקים הכליליים שנחסמו.
מדען מוכר בשם לינוס פאולינג האמין שמחלות כלי דם ומחלות לב מתפתחות כאשר ישנו מחסור בוויטמין C. גוף האדם לא יכול לסנתז (ליצור תרכובת) של ויטמין C ולכן עליו לקבל אותו ממקור חיצוני כמו פירות.

רימון
צילום: Depositphotos

“באמצעות שיפור מצבו הפנימי של הגוף הצליח הרימון להפחית את כמות הכולסטרול הרע וסייע במניעת טרשת עורקים”

 

על היתרונות של הרימון

לפי GreenMedInfo הרירית שבפה והעורקים האנושיים מורכבים מתאי אפיתל והטעם החריף שמורגש בפה נובע מחיטוי והפחתה של השכבות הללו. אותו תהליך חל בעורקים.
GreenMedInfo דיווח על מחקר נוסף שבוצע בשנת 2004, המחקר גילה שצריכת מיץ רימונים במשך שנה הפחיתה את ההצטברות של הרובד הקטלני שנמצא בעורקיהם של חולים, החסימה הגבוהה נגרמה בשל הצטברות רובד שנע בין 70%-90% בעורקי הלב. העובי הממוצע שנמצא בעורקי הצוואר הימני, השמאלי ובעורקי הצוואר הקשים בקרב האנשים ששתו מיץ רימונים פחת לאורך כל השנה. לאחר 3 חודשים חלה הפחתה של 13%, לאחר שישה חודשים הגיעה ההפחתה ל-22%, לאחר חצי שנה חלה הפחתה של 26% ולאחר שנה חלה הפחתה של 35%.

לפי דברי החוקרים יש לרימון שלוש תכונות שגורמות לו להיות כה יעיל בטיפול בטרשת עורקים:

1. הרימון מכיל נוגדי החמצון שנלחמים נגד מחלות לב ומחזקים את יכולתו של הגוף לסלק רעלים ולתקן נזקים.

2. יכולתו של הרימון להפחית לחץ דם. תכונה זו מאפשרת ריפוי של רקמת התאים שמרפדת את חלקם הפנימי של העורקים וגורמת להם לתפקד כראוי.

3. הרימון משפר הצטברות פלאק שגורמת לפצעים תודות ליכולותיו להפחית כולסטרול, לחמצן שומנים ולמנוע חמצון ליפופרוטאין (כדוריות שמכילות ליפידים וחלבון שנמצאים בדם). הרימון מפחית את הפצע כך שיש לו פחות יכולת לגרום להתפתחות טרשת עורקים.

התוצאות מראות – כוחות הרימון לא משקרים

GreenMedInfo סבור שהממצאים מהפכניים למדיי. תוצאות המחקר הרפואי שהתקבלו מאבחנות את האופן בו הופכים עורקי הצוואר לצרים יותר בשל גודלו של הפצע, לפני כן, גודל הפצע כלל לא נבדק.
המחקר השני העלה סברה לפיה מדידת הכמות של הכולסטרול שנמצא בדם לא מספקת תמונה ברורה של בריאות הנבדק. ליפופרוטאינים בכמות מעטה נשארו שפירים אם הם לא התחמצנו. באמצעות שיפור מצבו הפנימי של הגוף הצליח הרימון להפחית את כמות הכולסטרול הרע וסייע במניעת טרשת עורקים. כמו כן, הראה המחקר שניתן לשתות מיץ רימונים בשילוב צריכת תרופות קונבנציונליות ושהוא אפילו משלים אותן או מפצה עליהן.
כל הנבדקים שהשתתפו במחקר השני קיבלו טיפול תרופתי בעוד מספר אנשים מקבוצת הביקורת (המשתתפים שלא שתו את מיץ הרימונים) הידרדרו למרות שצרכו תרופות.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן