מבצעים מיוחדים
0 0.00

יתרונות טבעיים חזקים בהמלצת הרפואה הסינית המסורתית

יש אנשים שלא יכולים לעבור את החורף בקלות. אם נמאס לכם מכל אותן הצטננויות, תוכלו לחזק את הגוף באופן טבעי. אם אתם מהאנשים אשר רגישים למחלות חורף, את אתם חוששים משפעת, יתכן שיש פתרון טבעי שיוכל לעזור.

הרפואה הסינית המסורתית קיימת מזה אלפי שנים. לצד השימוש במחטי הדיקור, אקופונקטורה, ישנו ענף שלם של שימוש בצמחי מרפא מגוונים. מחקר מעניין שפורסם בעת האחרונה באוסטרליה ביקש לבדוק את הנושא מבחינה מדעית. זו הזדמנות טובה להכיר כמה יתרונות טבעיים וחזקים מבית הרפואה הסינית המסורתית. יתרונות להקלה, שטובים במיוחד לעונת החורף ולעונות המעבר.

צמח מרפא ושמו פנג פנג

אם אתם סובלים מדלקות חוזרות ונשנות בגרון, יש לנו כמה עובדות לחדש לכם. גם אם אתם סובלים מפריחה או מקשיי נשימה בעונות המעבר, תשמחו לדעת שיש צמחי מרפא ושורשים מסין, להקלה מהירה.
קשה למנות את כל הסימפטומים והמחלות השונות אשר בהם ניתן לטפל באמצעות צמחי מרפאה ועשבים. חוקרים מאוניברסיטת RMIT שבאוסטרליה ביקשו להתמקד בצמח מרפא מקובל, אשר נקרא פנג פנג (Fang Feng). בין היתר, עלו טענות כי צמח זה יכול לחזק את הגוף, לטפל בכאבים שונים ותסמינים. מטיפול בנזלת ועד טיפול בכאבי מפרקים. החוקרים בדקו בין היתר נתונים שנאספו במחקרים קודמים לגבי הצמח. נבדקו כל מיני מרכיבים פרמקולוגיים פעילים וכן היכולת שלהם להועיל. נבדקו היכולת לשכך כאבים, לזרז ריפוי דלקות. נמצא כי בין החומרים הפעילים ישנם חומרים נוגדי חמצון שיכולים להתאים גם להאטת תהליכי הזדקנות.

הצמח שבדקו הינו למעשה שורש. זהו שורש המוכר לעיתים גם בשמו Saposhnikovia. בסין, הוא ידוע מזה שנים אין ספור כתרופה מסורתית למגוון מחלות. השורש משמש לטיפול בכאבי גרון והצטננות, כאבי מפרקים ושיגרון. יש לו גם שימושים ברפואה פנימית. הוא נחשב ליעיל לטיפול בסימפטומים של שפעת, חום, הזיות, כאבי שרירים, פרכוסים, מחלות עור.

צמחים רפואה סינית
צילום: Depositphotos

“הקלה נמצאה עבור חולים הסובלים ממחלות של דרכי הנשימה. השורש מקל גם על פריחות בעור, גירוד וכדומה, בפרט בעונות מעבר. מדובר, אם כן, בצמח המקל ומחזק את הגוף בעונות מעבר ובחורף”

 

שורש Saposhnikovia, מה גילה המחקר?

צוות החוקרים שפרסתם את התוצאות אישר מבחינה מדעית את מה שידעו ברפואה הסינית. השורש, כאשר הוא נצטרך בכמות מתאימה (לא יותר מ-3 עד 6 גרם בדרך כלל) יכול מאוד להועיל. הטיפול אכן מקל למשל על נזלת ועל תסמיני אלרגיה כגון גודש. הוא מקל על תסמינים המקשים על נשימה. הוא מועיל מאוד בהפחתת התסמינים השונים המלווים אנשים הרגישים לאבקנים ולאבק. הקלה נמצאה עבור חולים הסובלים ממחלות של דרכי הנשימה. השורש מקל גם על פריחות בעור, גירוד וכדומה, בפרט בעונות מעבר. מדובר, אם כן, בצמח המקל ומחזק את הגוף בעונות מעבר ובחורף. דרושים עוד מחקרים נוספים כדי לאשש את ההשפעה לטווח ארוך על סימפטומים נוספים. בין היתר, על שיגרון, דלקות מפרקים וכאבים.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן