מבצעים מיוחדים
0 0.00

טיפול טבעי בתפרחת חיתולים

כל אמא טרייה מגלה עד מהרה תופעה המציקה מאוד לתינוק. תופעה שגורמת לאדמומיות, שפשפת ומה שבהחלט נראה כמו בעיית עור אצל תינוקות. שמה המוכר של התופעה הזאת – תפרחת חיתולים. באופן מסורתי, אבקת טלק אמורה לפתור את הבעיה. אולם לאבקה זו יש חסרונות בלתי מבוטלים.

אצל חלק מהתינוקות, טלק גורם לתגובה אלרגית, סתימה של נקבוביות העור ותחושה מאוד לא נעימה. על כן, חשוב להכיר בטיפול טבעי. נסביר כעת על הטיפול, על ייחודיות המוצר שהינו טבעי, קל לשימוש ובעל יתרונות מרובים.

אבקת ליקופאודר – תיאור המוצר

המוצר הינו חומר אבקתי, לכאורה מזכיר מאוד אבקת טלק כפי שמכירה כל אמא (או כל אב) שחיפשה פתרון שיקל על תפרחת חיתולים. למעשה לא מדובר בטלק, שהוא חומר מינרלי שמופק במכרות, נגרס ולעיתים מוספים לו חומרים נוספים ועל כן גורם לאלרגיות או תחושה לא נעימה בעור. אבקת ליקופאודר לעומת זאת, הינה מוצר טבעי שמקורו ירוק. המרכיב העיקרי של המוצר הינו צמח בעל סגולות רפואיות שנקרא ליקופודיום. כתכשיר שנועד לסייע לתינוקות שסובלים מגירויים, שפשפת ותפרחת, הוא מכיל אך ורק חומרים צמחיים (מלבד המרכיב העיקרי, יש גם עמילן המופק מאורז).

צילום: Depositphotos

“כחומר טבעי לחלוטין, ללא תוספים, אבקת ליקופאודר מאושרת לשימוש בארץ ובעולם על פי תקנים מחמירים”

אבקת ליקופאודר, איך זה עובד

האבקה הטבעית, שמתאימה לטיפול בכל מיני בעיית עור אצל תינוקות פשוטה לשימוש. מכיוון שמדובר למעשה בתחליף לטלק רגיל העשוי מאבקה עדינה, השימוש למעשה דומה מאוד, פשוט מפזרים מעט אבקה או מורחים על גבי העור, במקום הרצוי, בעדינות. האבקה טובה לשימוש היכן שמזהים אדמומיות או גם כמניעה. היא מסייעת לשמור על עור יבש לחלוטין, כך שיישאר לא מגורה או אדמומי. מומלץ לשימוש באזורים הרגישים, בין היתר בקפלי העור, תחת החיתול ובכל אזור מגורה אחר. הדבר היחיד שנרצה להדגיש הוא שמדובר במוצר לשימוש חיצוני בלבד. לא לבליעה, לא למאכל (למרות שמדובר במוצר טבעי).

אבקת ליקופאודר, למי זה מתאים

בשלב זה מובן לכולם ולכולן כי אבקת ליקופאודר נועדה בראש ובראשונה לטפל בתינוקות, לסייע בהתמודדות עם תפרחת חיתולים או שפשפת. חשוב להוסיף כי המוצר מתאים לכל התינוקות ממש מגיל אפס, ומתאים הרבה יותר מאשר טלק רגיל. נועד לשימוש לפתרון בעיית עור אצל תינוקות שטרם נגמלו מחיתולים אך גם לאחר מכן. בנוסף לכך, מסייע להקלה וריפוי של פצעונים שנגרמים מזיעה ומכל גירוי חיצוני אחר המביא לאי נוחות. יכול לשמש להקלה מהירה בכל גירוי של העור וכאשר התינוק סובל מגירוד מסיבה לא ברורה. עוד נציין כי המוצר מתאים כמובן גם לשימוש של מבוגרים הסובלים משפשפות, מהזעת יתר, חתכים קלים וכדומה.

ייחודיות המוצר

הייחודיות של אבקת ליקופאודר טמונה בכך שזהו חומר היפואלרגני. למרות הדמיון לאבקה רגילה, היא לא גורמת לכל התופעות השליליות המלוות בשימוש באבקת טלק. היא מתאימה לתינוקות ללא כל הגבלה, מגיל לידה וכל עוד חווים את התופעה הלא נעימה של תפרחת החיתולים או השפשפת. למעשה המוצר מתאים לטיפול בעוד מגוון רחב של בעיית עור אצל תינוקות ומומלץ מאוד לשימוש לאחר הרחצה ולפני ההחתלה. מה שעוד ייחודי מאוד במוצר זה, האבקה מביאה להקלה מהירה מאוד, ממש מיידית. ההקלה ניכרת גם כאשר התינוק סובל מפריחה ממושכת, שפשופים או אדמומיות בקפלים של העור. מומלץ תמיד להחזיק בבית, לשעת הצורך.

האם יש תופעות לוואי

כחומר טבעי לחלוטין, ללא תוספים, אבקת ליקופאודר מאושרת לשימוש בארץ ובעולם על פי תקנים מחמירים. לשימוש במוצר לא נלוות תופעות לוואי, המוצר נחשב להיפואלרגני וניתן לעשות בו שימוש ללא חשש גם בקרב תינוקות שמגלים רגישות רבה לטלק או משחות שונות.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן