מבצעים מיוחדים
0 0.00

טכניקת מגע שתשפר את בריאות התינוקות והילדים שלכם

אחת משיטות הריפוי האלטרנטיביות הידועות בעולם הינה דיקור סיני (אקופונקטורה). הרעיון הוא לרפא ולשקם את הגוף על ידי שימוש במחטים עדינות שממוקמות בנקודות דיקור שנבחרות לאחר אבחון. אבל ריפוי על סמך שימוש במפה של נקודות נבחרות ברחבי הגוף לא חייב להתבצע דווקא בעזרת מחטים. טכניקה מגע עתיקה שנקראת אקופרסורה מתאימה מאין כמוה לשיפור הבריאות וחיזוק הגוף. ולטובת ההורים שביניכם ראוי לציין במיוחד כי אקופרסורה מועילה מאוד לשיפור בריאותם של תינוקות, פעוטות וילדים קטנים (מתאימה גם לחיזוק ורפואה מונעת).

המגע חיוני לרווחת הילדים שלנו

גם אתם תסכימו בוודאי עם העובדה שכל ילד וכל תינוק זקוקים למגע. אף אחד לא צריך מחקרים בכדי לדעת שחיבוק מרגיע ילד עצוב וליטוף ונשיקה מרגיעים תינוק חסר מנוחה. אבל אנשים המתמחים בריפוי במגע מספרים שבעזרת המגע הנכון אפשר להקל על מיחושים שונים, ניתן להיפטר מבעיות עיכול, אפילו לשחרר חסימות בדרכי הנשימה, להקל על כאבי צמיחת השן הראשונה ולפתור קשיי הירדמות ונדודי שינה. רוצים טיפים בנושא זה? בהמשך יש לנו כמה מאלה.

אקופרסורה בילדים
צילום: Depositphotos

“מטפלים מנוסים יודעים לספר כי גופם של תינוקות רגיש מאוד ורבים מהם, כמו גם ילדים קטנים, מגלים רגישות יתר למחלות, אלרגיות, בעיות עור, אף סתום. אך הגוף הרך גם מגיב מהר ובעוצמה לטיפול במגע. הטיפול יכול להרגיע כאבים, להקל על הנשימה, להשרות רוגע וביטחון”

 

אקופרסורה למען יילודים ותינוקות

באקופרסורה מניח המטפל את ידו על גבי נקודות באזורים שונים בגוף, תוך הפעלת לחץ עדין ביותר. הנקודות הללו מקושרות לאיברים השונים בגוף כך שכל נקודה יכולה להשפיע מבחינה פיסית או רגשית. אנרגית החיים עוברת דרך אותן הנקודות כמו נהר וההשפעה יכולה להיות דרמטית מאוד. מכיוון שמדובר בטיפול עדין וחיצוני, לא פולשני, אקרופרסורה יכולה להתאים לצורך טיפול אפילו ביילודים שאך אתמול באו לעולם.
עם כל הקושי הכרוך בלידה עבור האם, עבור תינוקות רבים מדובר בחוויה טראומתית פי כמה. במיוחד לידות וואקום וזירוזים למיניהם. בעזרת אקופרסורה, ניתן להקל לאין ערוך מבחינה רגשית אך גם לחיזוק העצמות והגולגולת. מטפלים מנוסים יודעים לספר כי גופם של תינוקות רגיש מאוד ורבים מהם, כמו גם ילדים קטנים, מגלים רגישות יתר למחלות, אלרגיות, בעיות עור, אף סתום. אך הגוף הרך גם מגיב מהר ובעוצמה לטיפול במגע. הטיפול יכול להרגיע כאבים, להקל על הנשימה, להשרות רוגע וביטחון.

קחו את המגע אתכם הביתה

לא רק בקליניקה של המטפל/ת באקופרסורה אפשר לעזור לילדים שלכם. את הטיפים הבאים תוכלו ליישם בעצמכם, בבית:
קשיי נשימה ואף סתום – עסו בעדינות את שני צידי האף.
אי שקט או קשיי שינה – עסו את הנקודה שמעל האף, בין הגבות, במשך כחצי דקה.
כאבי בטן וקשיי עיכול – מעסים בעדינות את אזור הטבור, בתנועה מעגלית.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן