מבצעים מיוחדים
0 0.00

מחקר קבע – ג’ינגר מסוגל לנטרל השפעת השומן על גופינו

צמח ג’ינגר מוכר מזה שנים כצמח מרפא חזק להפליא. כוחו רב במניעת זיהומים. ג’ינגר יכול לסייע במניעה וריפוי של מגוון רחב של מחלות חורף. הוא טוב לכאבי גרון ונחשב כבעל השפעות מחממות. כעת מגיעות תוצאות של מחקר פורץ דרך. מחקר שבא לבדוק כיצד משפיע הג’ינג’ר על עכברי מעבדה גילה דבר מאוד לא צפוי.

מתברר כי ג’ינגר מצליח לנטרל את השפעת השומן על הגוף. מכיוון שהתזונה בימינו נחשבת לעתירת שומן באופן מיוחד, החשיבות כמעט מזדקרת לעין. במינון הנכון, שורש זה יכול להקטין את הסתיידות העורקים. הקטנת התמותה משבץ והתקפי לב. כמובן, נחוץ מחקר מקיף בבני אדם אך מסתמנים סימנים בהחלט מעודדים.

מה גילו החוקרים

בכל העולם ניתן לראות את מגמת ההשמנה. חשוב שנבהיר כי לא משנה מה קובע המחקר, יש להיזהר. אין זה מומלץ לצרוך מאכלים שמנים בכמות רבה. אין זה מומלץ להעדיף שומנים רוויים. עודף שומן בדם פוגע בכלי הדם. תזונה עתירת שומן מעלה את הסיכון לסוכרת ולתחלואה נלווית. מאוד כדאי להקפיד על תזונה מאוזנת וגם פעילות גופנית חשובה מאוד. אך לאחר שסיכמנו את הדברים הללו, בואו ונראה כיצד ג’ינג’ר יוכל להועיל לנו.

ג'ינגר
צילום : Depositphotos

“השורש נמכר טרי או טחון ומיובש. על פי האמונה העממית, הוא טוב מאוד למגוון מערכות הגוף. הוא אנטי דלקתי, הוא מרגיע קיבה רגיזה, מקל על קשיי עיכול וגזים ומנטרל בחילות”

 

המחקר, שפורסם בכתב עת לענייני תזונה מגלה את הדברים הבאים. מתן תמצית שהופקה מג’ינג’ר השפיע בהיבטים שונים על אוכלוסיית עכברים. מטרת החוקרים הייתה לגלות מה תהיה ההשפעה הפיזיולוגית של השורש וזו אכן נמצאה. החוקרים לקחו כמה קבוצות של עכברים. כל העכברים קיבלו מזון עתיר שומן, למעט קבוצה אחת. קבוצה זו קיבלה תזונה דלת שומן. קבוצה זו לא קיבלה תמצית ג’ינג’ר כלל. זו הייתה קבוצת הביקורת. קבוצה שניה קיבלה תמצית מהולה (כלומר ריכוז יותר נמוך). קבוצה שלילית קיבלה את הריכוז המקסימלי של התמצית. אורכו של הניסוי היה כחודשיים וחצי. לאורך התהליך נשקלו העכברים ונבדקו מגוון פרמטרים. למשל עד כמה שומן נמצא בגופם של העכברים. מה היה תפקוד הכבד לאורך הניסוי ובסופו.

ג’ינגר מנטרל את השומן מהמזון

על פי הפרסום, השפעת הג’ינג’ר ניכרת בכמה דברים. למשל, שיפור בחילוף החומרים, עליה מתונה יותר במשקל וריכוז נמוך יותר של שומן בגוף. ההפתעה הכי גדולה הייתה בנוגע לקבוצה שקיבלה תזונה דלת שומן. הסתבר שמסת השומן בגוף הייתה גבוהה יותר. כן, יותר גבוהה ביחס לעכברים שקיבלו תמצית של ג’ינג’ר. כך, על פי הניסוי עולה דבר מדהים. לפחות בקרב עכברים, זה בדוק. זהו שורש שמטרלל את השפעת השומן שנצרך בתזונה.

עובדות חשובות על ג’ינגר

בהזדמנות זאת, אספנו עבורכם כמה עובדות חשובות לגבי השורש הבריא. השפעותיו הטובות ניכרות גם בצריכת שורש טרי וגם בהשפעת מיצוי. השורש נמכר טרי או טחון ומיובש. על פי האמונה העממית, הוא טוב מאוד למגוון מערכות הגוף. הוא אנטי דלקתי, הוא מרגיע קיבה רגיזה, מקל על קשיי עיכול וגזים ומנטרל בחילות. יש הסוברים כי הוא גם בריא לעיניים, טוב להתקררות ולכאבי שרירים. על פי המחקר, הוא משמש כתבלין וכצמח מרפא למעלה מאלף שנים. כיום, מיחסים לו גם תכונות ריפוי נוספות. החל מטיפול בדלקת בפרקים וכלה בחיזוק המוח בקשישים.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן