מבצעים מיוחדים
0 0.00

האם נמצא פתרון טבעי לסוכרת?

הרופאים מודאגים ממספר החולים בסוכרת (סוג 2). על פי הסטטיסטיקה הרפואית בארץ, הסוכרת נמצאת במגמת עליה. עד כמה המצב חמור? יותר משישה אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת חולים במחלה. מעל גיל 65, האחוז מזנק לכדי עשרים אחוזים ויותר מהציבור.

למרות הטיפולים הקיימים, קיים נתון מדאיג נוסף. מבחינת שיעור התמותה מהמחלה, ישראל היא מהמובילים בעולם. על רקע זה, נבקש לשתף אתכם בבשורה מעניינת. חוקרים התבקשו לבדוק לאחרונה פתרון טבעי לסוכרת. טיפול המבוסס על צמחי מרפא סינים. צמחים המוכרים מזה אלפי שנים כבעלי כושר ריפוי מופלא.

מה קורה בסוכרת סוג 2

המדע ממשיך לנפק לנו תרופות חדשות לבקרים. שלל חומרים כימיים שמבטיחים לאזן את הגוף או את הנפש. גם במחלת הסוכרת ניתן לטפל באמצעות תרופות, אך יש בעיה. כאמור, למרות הטפול אחוזי התמותה בארץ מהמחלה גבוהים. בנוסף, תופעות הלוואי של התרופות אינן מן הקלות. חוקרים התבקשו לבדוק את הטענות לגבי צמח מרפא סיני, Helicteres angustifolia. זהו צמח המוכר מזה שנים ועלתה טענה כי הוא יכול לסייע לחולים בסוכרת מסוג 2. חולים הסובלים ממה שהרופאים מכנים “תנגודת לאינסולין” שלא כמו סוכרת סוג 1, הגוף איננו מנוע מייצור אינסולין.

הבעיה היא שהגוף לא מגיב באופן אופטימלי להורמון. ההורמון החשוב שנועד לאזן את רמת הסוכר בדם. הפתרון הצמחי נועד לסייע לאנשים במצב זה. מטופלים אשר סובלים ממצב שבו הלבלב נדרש להגדיל את הייצור של האינסולין. זה קורה עוד ועוד עד שרמות הסוכר בעצם מזנקות. טיפול באותה התנגדות לאינסולין, כך מקווים, תביא למהפך.

פתרון טבעי לסוכרת
צילום: ויקיפדיה

“נבדקה ההשפעה על רמת הסוכר (גלוקוז) בדם. על פי דוח החוקרים, נמצא השפעה חיובית בתכלית. מתן תמצית צמחית הצליחה להוריד משמעותית את רמת הגלוקוז”

 

פתרון טבעי לסוכרת

מדוע הוחלט להתמקד כעת ב-Helicteres angustifolia? מדוע זהו טיפול אפשרי לתנגודת לאינסולין? החוקרים מציינים כי עד כה נמצא כי צמח זה יעיל למגוון מצבים. הוא נלחם בזיהומים. הוא מטפל בדלקות. מסייע לחולי סרטן מצד אחד או שפעת מצד שני. בשל ההשפעות הרב גוניות, החולט לבדוק מה השפעתו על חולי הסוכרת.
בשלב זה, התמקדו החוקרים בטיפול בעכברים. נבדקה ההשפעה על רמת הסוכר (גלוקוז) בדם. על פי דוח החוקרים, נמצא השפעה חיובית בתכלית. מתן תמצית צמחית הצליחה להוריד משמעותית את רמת הגלוקוז. עוד ביקשו החוקרים לבדוק השלכות נוספות. הם מציינים כי חל שיפור ברמת החלבון וגם מדדי הכולסטרול השתפרו. התוצאות מגלות כי לצמח הרפואי אכן קיימת השפעה של סימפטומים של סוכרת.

התועלת הטבעית, מזון מלא וסיבים מלאים

בשלב זה, נחוצים עוד מחקרים נוספים עד שהצמח יהפוך לתרופה מקובלת. אך אין זאת אומרת שאין מה לעשות. כפי שמדגישים המדענים, השפעה מהותית קיימת על התזונה שלנו. אנשים הנמצאים בסיכון או חולים חייבים להמעיט בצריכת סוכרים פשוטים. מומלץ לצרוך מזונות מלאים, עם שפע סיבים. מזונות כאלה, כגון קמח מלא, אורז מלא, נחשבים לפחמימות מורכבות. העיכול פחות מהיר ולכן רמת הסוכר לא מזנקת בחדות. כמו כן, חשוב להקפיד על פעילות גופנית. זה חשוב לכלל הציבור ובפרט לסוכרתיים. מחקרים גילו כי פעילות גופנית מקטינה את התנגדות לאיסולין. לכן זה חשוב גם לטיפול וגם למניעה. פעילות גופנית חיונית גם למניעת סיבוכי הסוכרת. למשל מחלות של כלי הדם.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות ריקחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      דילוג לתוכן